Друге послання до Tимотея 2, 20-26.
20. У великім домі є не тільки золотий та срібний посуд, але й дерев'яний та глиняний; інший – на честь, інший ж – на нечесть.
21. Отже, як хто очиститься від цього, буде посудом на честь, освяченим, корисним для господаря, готовим на всяке добре діло.
22. Утікай від похотей молодечих, шукай справедливости, віри, любови, миру разом з тими, що взивають до Господа чистим серцем.
23. Від дурних та безглуздних питань ухиляйся: сам бо знаєш, що від них постають свари.
24. Слузі ж Господньому слід бути не сварливим, але до всіх привітним, здібним навчати, терпеливим,
25. що противників картає лагідно; може, Бог дасть, що вони колись покаються, щоб пізнали правду
26. і виплуталися з тенет диявола, який піймав їх, щоб виконували його волю.
Євангеліє від Луки 19, 37-44.
37. Як він був близько до спуску з Оливної гори, вся громада його учнів, радіючи, почала сильним голосом хвалити Бога за всі чуда, що бачили,
38. кажучи: Благословен цар, що йде в ім'я Господнє! Мир на небі і слава на висотах!
39. Деякі з фарисеїв, що були в юрбі, сказали йому: – Учителю, заборони твоїм учням.
40. Він відповів: – Кажу вам: коли ці замовчать, каміння кричатиме.
41. І як наблизився і побачив місто, він над ним заплакав,
42. кажучи: – Якби й ти цього дня зрозуміло те, що веде до твого миру! Але тепер воно закрите перед твоїми очима.
43. Прийдуть бо дні на тебе, і вороги твої валом тебе оточать, і тебе обляжуть, і стиснуть тебе звідусіль;
44. вони розчавлять тебе і твоїх дітей, які будуть у тобі, і не зоставлять у тебе каменя на камені, за те, що ти не зрозуміло часу твоїх відвідин.
Метафора про посуд зустрічається в листах Павла не перший раз. Він також говорить про покликання, як про скарб у глиняних посудинах (2 Кор 4,7), маючи на увазі нашу слабкість, крізь яку видно Божу силу. А тут, у листі до Тита, апостол порівнює посудини до членів спільноти. У великому домі, тобто у Церкві, без сумніву, є багато святих і гідних людей — золотий і срібний посуд. А найважливіше — ніхто не є наперед призначеним. Кожен, хто бажає, очистившись, може стати освяченим посудом, готовим на всяке добре діло.