1. Про те, що Пресвяту Дiву Марiю необхiдно величати Богородицею, бачимо з наступних текстів Святого Письма Ic. 7: 14= Mт.1:23 Лк.1: 35,43
2. Iз вищенаведеного слова Божого видно, що Вона перебувала Дiвою до Народження вiд Неї Сина Божого та в самому Народженнi Лк.1 :30-35 Мт.1 :20,24-25
3. Bipнa обiтницi дiвства "чоловiка не знаю", Марiя залишилася Дiвою й пiсля Рiздва за пророцтвом: Єз.44:2
Пояснення. Подiбно тому, як Icyc Христос назвав Себе дверима, якими входять у Небо
Iв. 10:9, так само Дiва Марiя в пророка таємничо названа воротами, через якi Спаситель прийшов на Землю, пiсля чого Вона перебувала "ув"язненою", тобто згiдно Божого предопредiлення (передбачення) залишилася Дiвою назавжди.
4. Дiва Марiя Сама сказала Ангелу, що Вона чоловiка не знає Лк.1:34 та промовила це в той час, коли була заручена з Йосифом Мт.1:18.
5. Про Йосифа слiд мислити так, що Biн називався чоловiком Її не в розумiннi супруга, плотського (тiлесного) спiвжителя, а в розумінні чоловіка опікуна
6. Сам Icyc Христос називав Дiву Марiю жiнкою не в прямому розумiннi, так само як i Ангели називають жiнкою Марiю Магдалину в розумiннi ознаки cтaтi, а не перебування в шлюбi Iв.19:26;2:4;20: 1,13,15
7. Згадуванi в Євангелiї брати Icyca Христа не є рiдними по мaтepi: це або дiти Клеопи та Mapiї, сестри Пресвятоiї Богородицi, отже двох piднi брати Meciї; або це, можливо, дiти Йосифа вiд першого його законного Шлюбу, але нi в якому разi не з Дiвою Марiєю
8. Пресвята Дiва iменується Володаркою, Царицею Небесною, тому що Вона Maтip Владики та Царя цapiв Пс.45:10=lв.19:26.
9. Слово Боже говорить про духовну велич Пречистоiї Дiви Марії Лк.1 :47-49
10. Сам Icyc Христос першим дав приклад пошанування Дiви Марії як Maтepi Божої
Лк.2:51
Пояснення. Icyc Христос пiдчас земного життя вказував, без сумніву, рiзноманiтне вшнування Пресвятої Дiви, як Maтepi Своєї; навіть у передсмертну хвилину виявив особливу синiвську турботу про Heї, доручивши Її опiкунство Iвану Богослову Iв.19: 26-27 ,а в його особi навчив ycix iнших ушановувати Пресвяту Богородицю.
11. Те, що 3авжди Дiву Mapiю вшановували ше до Народження Боголюдини, видно з наступного Лк.1 :42-43; 11 :27-28
12.Молитовне звернення словами: "Пресвята Богородице, спаси нас" i заступниuтво Її перед Богом пояснюпься, наприклад, наступними мiркуваннями: святий апостол Павло не був Спасителем, а говорить про себе 1 Кор. 9: 22; а та кож Тимофiєвi Він пише 1 Tим. 4:16.
13. Якщо апостоли могли спасати інших, тобто сприяти їx освяченню, то невже цього не може робити Maтip Господа? У цьому сенсі ми взиваємо до Hеї: "Пресвята Богородице,спаси нас! "